Oproduktivitet


Kände mig inte riktigt 100 imorse, så jag stannade hemma från skolan. Mitt rum har vart i princip en igloo sen ett tag tillbaka nu, men har äntligen fixat det! Eller rättare sagt, pappa har fixat det. Allt som behövdes var en liten vingmutter och att en ventil på elementet öppnades i några sekuncer och POFF så var det värme i hela elementet igen! Det har bara vart i en tiondel av det tidigare haha. Så nu kommer det nog bli lättare att gå upp om morgnarna!
Jag har även idag lyckats hitta något som jag kan använda med min webbkamera. Och så har jag installerat en sak som är som en mobilapp, eller ja, en hel mobil typ egentligen, som jag kan instagramma från! Det är bra grejer. Kör även lite wordfeud igen, saknat det denna snart hela månad utan min kära mobil! (Ahjuste, har jag ens dragit den historian? Ärs, spelar ingen roll, min mobil är borta och jag ska köpa en jagtelefon av min kära vän Olivia inom kort! Det är allt som behöver vetas)
Nu ska jag se om jag kan läsa några sidor i min tyskabok som jag planerat att jag skulle läsa ut idag (vilket inte hänt på långa vägar, gjort för mycket annat. Eller för lite egentligen)
Ciao vänner!


Kommentera här: