En månad och en dag


Uppdateringslöst det blivit här då! Jag ursäktar!
Skolan har nu dragit igång med allt vad det innebär. Ska läsa ut en tyskabok till på torsdag och jag måste medge att jag inte fattar så jättemycket. Fy alltså! Men men, det är bara köra på!
Igår tjockade jag och Jonas i oss kinamat (vad är bättre att göra än att "fira" en månad med mat liksom - inget), spelade några spel biljard (säger man så...?) där jag hade i 8an x-antal gånger och så tog jag mig upp till level 5 på Skyrim! Jonas trodde det skulle vara kul att se mig spela det, och det verkade det ju också vara eftersom han skrattade åt mig hahahah. Men jag tyckte det var kul faktiskt! Får se om det kanske införskaffas i framtiden (framtiden as in när jag får pengar)! (Ja, jag gillar parenteser) 
Nu ska jag försöka plöja mig igenom dendär boken! Hoppas ni haft och får en fortsatt bra helg!
Ciao!
Då jag inte gillar bildlösa inlägg valde jag en random gammal sådan. Mitt hår, mitt hår, mitt hår...


Kommentera här: