Året som gått i 12 bilder - del 4 (blandat)


Oktober
Tvungen att ta 2 bilder, kunde inte välja...
Blev kär i denna bild så fort jag tagit den. Påväg till skolan kan bra saker hända vettni! Rätt ljus, rätt fokus... bara rätt helt enkelt!
Det jag älskar med denna är färgen - guld! Solen liksom låg i rätt vinkel och hösten hade börjat göra löven fina och ja, denna bild blev också rätt helt enkelt! Till mitt försvar till att det inte blir 12 bilder utan 13 (14 som ni märker nedanför hehe) kan jag iaf säga att dessa två bilder togs samma dag, så de kan räknas som en! Typ.
 
November
Det fick bli dubbelt här med!
Fånga dimma hyffsat bra på bild - check! 
Min mormor är så otroligt vacker! Detta är en av mina favoritbilder överhuvudtaget som jag tagit! 
 
December
Istappar istappar istappar överallt! Haha. Definivt några av mina bästa bilder! Min kamera som är tre och ett halvt år still has it! 
 
Sååå, där har ni de bästa bilderna från året som gått! Det är inte lätt att sitta och välja ut ska jag säga er haha! Rent allmänt har detta år vart ett väldigt utvecklande år! Fotografsidan av året har vart mitt bästa år någonsin. Jag hoppas bara jag kan utvecklas ännu mer nästa år, detta år alltså! Att fotografera är verkligen något som gör mig lycklig, jag älskar att ha kameran i handen och försöka hitta rätt vinklar och trycka på knappen och inse att man just lyckades fånga något fint. Känslan alltså, helt underbar! 
 
Jag vill tacka alla er som är inne och kikar, även fast jag inte riktigt har koll på exakt vilka alla är, men tack! 
 
Jag önskar er allt det bästa 2013! Jag vet att detta år kommer bli mitt bästa någonsin! Pussåkram på er!

Anonym

Åh. Bilden på din mormor. Den ger mig världens mysigaste känsla. Sjukt bra skärpa på bilden också.

Svar: Tack så mycket Anonym!
Sara


2013-01-08 kl 23:37:58

Kommentera här: