Malcolm och kurragömma


Godkväll!
 
Hemma nu efter en ganska bra skoldag faktiskt, även fast jag vart ganska trött. På vår två timmar långa håltimma till lunch skrev jag lite på mitt Projekt Arbete, känner att jag har börjat komma igång! Malcolm är ett fint namn har jag också kommit fram till, så fint att jag döpte en utav mina karaktärer i min novell till det! Har lite random namn i den måste jag säga, såsom Deyn och Hemka. But I'm proud of them!
 
Precis när jag skulle dra mig hemåt blev jag indragen i något jag aldrig velat bli indragen i - kurragömma. Jag har hela denna tid sedan jag var liten trott att jag hatar kurragömma. Men, lite fel har jag haft. Kan inte säga att jag älskade det, men det var faktiskt ganska kul! :D Vår skola är gigaaaantisk haha!
 
Nu ska jag ta och skriva lite mer på mitt PA, ha det gött!
Ciao!


Kommentera här: