Are you with me


Hemkommen från en alldeles underbar fredag! Efter skolan satt jag kvar och "pluggade" lite innan jag åkte hem till Hanna! Sen bar det av till Jonas för filmkväll med hans kompis Adrian med, vi köpte pizza och, ja, kollade på film! Det var kul och mysigt och andra bra känslor haha! Väl spenderad fredagskväll!
På dagordningen idag står plugg, plugg och plugg! Inte lika roligt kan jag påstå haha. Tyska till måndag och psykologiprov på tisdag, meeeen förutom det är det ganska lugnt! Ser fram emot svenska nationella skriftliga på fredag (ja, jag är konstig), dock har jag på känn att jag kommer tycka det är jobbigt när man väl sätter sig där 8.30 och vet att man har 5 timmar på sig att skriva nåt bra! Kommer nog antagligen inte sitta hela tiden haha, det kommer jag inte orka. 
Hoppas ni har och kommer få en bra helg - ta vara på dagarna! Ciao!


Kommentera här: