Upptagen, upptagen


Hejsan hoppsan
Har haft två minst sagt händelserika dagar.
Gårdagen kännetecknades av att falla på grund av höga klackskor. Öm armbåge, blåmärken på båda knäna, väldigt mysigt sådära. Säger bara tack och lov att bara Tilda och Lisa var i trappan när jag ramlade och rutchade ner fem trappsteg hahaha. Det kändes som att det skedde i slowmotion och jag kan tänka mig att det såg ganska mobbat ut. Anyway. Igår sågs även The Lucky One på bio, och den var superbra! Kom på några saker i efterhand som hände i boken som inte togs med i filmen, men det faktum att en utav slutscenerna var exakt som i boken slätade över annat som de kunde tagit med. Sjukt sevärd film i alla fall!
Idag har jag spelat in en ny version av In The Mourning, och var med Josefine och Charlotte, så fick lite filmat till videon jag ska ha till låten! Så den lägger jag ut snart, hoppas jag! Har även fotat en del, kommer ut bilder snart :)
På återseende!


Kommentera här: