Du är inte trasig


Hejsan!
Jag har inte hunnit uppdatera någonting de senaste två dagarna märkte jag haha.
Gårdagen spenderades hos familjen Engman, där vi hade det mucho trevligt! Dagens kommentar när vi var där var: Varför skrattar du så mycket, Sara? Josina, sju år, tyckte jag skrattade hela tiden, vilket jag kanske gjorde hahah xD Strax innan vi skulle bege oss hemåt fick jag ett sms från Ollo som bjöd in till tjejsnack mitt i natten, något jag självklart nappade på! Vi satt på Björklinge brygga och hade det trevlans :D
Idag träffade jag mormor och morbror hemma hos oss i nån timme innan jag åkte in och träffade Felicia - var roligt det med! Och fick med mig ett par nya solglasögon hem, då mina andra har gått sönder :)
Nu har jag världens huvudvärk och kommer nog gå och lägga mig tidigt. Men ett bra lov har man haft i alla fall!
Ciao


Becca

Haha whaaaaat var ni däär? xD Åh saknar dom små busfröna ^^


2012-04-10 kl 01:25:56
http://randomness.webblogg.se/


Kommentera här: