Och jag lyckades igen...


Jag har tittat på hur många inlägg jag gjort, det senast registrerade antalet som jag har i mitt huvud är typ... 492 eller nåt. Nu märkte jag dock att det stod 500! Det är typ tredje gången jag missar ett jämnt hundratal och skriver "JAG HAR GJORT SÅHÄR MÅNGA NU" i typ ett eller tre eller fem inlägg senare xD
Så ja... 501 inlägg :D Och även vid denna siffra måste jag säga att jag aldrig trodde jag skulle komma mycket högre än de 166 inlägg jag hade förut :D Haha. Det kan (inte alls säker) ha vart när jag var i Märsta på HP maraton... Kommer du ihåg Tilda? xD Fast eftersom både jag och hon är medlemmar i "Guldfiskminne" gruppen på ansiktsboken tror jag inte att hon kan hjälpa mig att komma ihåg :P Detta var ju i och för sig i mitten på november och jag har rätt att inte komma ihåg.
Nu ska jag sluta babbla! Bjuder på en bild som en avslutning på detta... magnifika halva tusen talet inlägg :D

TILDA

Det kan ha varit då XD KOmmer inte ens ihåg att det var i november vi hade HP maraton? haha för tillfället minns jag endast det som händer runt omkring mig, har inte tid att försöka spara saker till minnet :O puuussar <3


2011-02-06 kl 17:38:10
http://tildamagnusson.devote.se/


Kommentera här: