When time passes by quickly, there are things undone


Hejsan!

Nu sitter jag ner och tar det lugnt för första gången sen halv 7 imorse XD
Här kommer förklaring på vad det är jag gör så tidigt på morgonen - jag har nämligen fått ett litet fyra-dagars-jobb. Rebecka frågade mig för någon månad sen om jag var intresserad av ett jobb på påsklovet, och såklart var jag det. Stället heter SLU (Sveriges Lantbruksuniversitet) och det jag och tre kompisar till gör är att tömma små och stora flaskor på vatten som innehåller lite saltsyra. Det vattnet är prover från olika sjöar och sånt. Ja. Det är väl typ det xD Haha.

För pengarna jag får har jag bestämt mig för att köpa biljetter till Foo Fighters, om de kommer finnas kvar när jag får pengarna, jag håller båda tummarna. De är awesome!

Nu ska jag gå och lägga mig, så att jag är lite utvilad imorgon i alla fall :P
Godnatt

Jonathan

haha låter som ett riktigt slack jobb ju! :D men värt det!


2011-04-18 kl 23:53:24
http://noyart.se


Kommentera här: