Wowowowowowow


Jag har nyss sett trailern för Harry Potter and the deathly hollows, part 1, JAG KAN INTE VÄNTA LÄNGRE!! Är så himla taggad att jag sitter och gör "iiihhhhhh" ljud och hoppar upp och ner på stolen!
Måste lägga upp den här alltså....

Jag vill se den nu!! Och det är 54 dagar kvar! Jag kommer dö under tiden..... Måste läsa boken igen!
Tror jag har lite ändrad rangordning i den bästa bokserien jag läst... Harry Potter har lätt gått om Twilight!

Andreas Ahlström

Håller med ^^ håller på att läsa hela serien igen på engelska, vi borde dra ihop ett gäng till premiären eller nått ;D


2010-09-25 kl 13:07:57
Andreas Ahlström

Fast jag fattar inte, mycket i trailern är ju inte med i boken...


2010-09-25 kl 13:11:23
http://youtube.com/grisapa1

Anonym

Jag måste läsa boken igen ^^ Kommer inte ihåg sådär jätte mkt, så det kanske stämmer att det inte är med i boken ^^

Det skulle vart kul att göra det, men jag ska gå med några från skolan dagen efter premiären istället :)


2010-09-25 kl 13:22:18

Kommentera här: