Jag vill hellre vara hos dig än vara här


Sitter nu och dö längtar till Malmö! Bara 4 dagar, bara 4 dagar...
De två senaste dagarna har jag suttit och lyssnat på Hurts, samma låtar om och om igen. De är riiiiktigt bra alltså! Spotify reklamerna ger de ingen rättvisa ;) Är det förresten bara jag som blir så irriterad under reklamerna att jag hatar musiken om jag skulle höra den igen? Att man bara associerar låten med reklam och inte ger den en ärlig chans? Ett tips - sluta med det! xD Musiken kan faktiskt vara värd att lyssna på. Och nu fick jag tom en snilleblixt! Om man lyssnar på alla låtar som är med på "musik reklamerna" kanske man börjar gilla de, och då är inte reklamen så farlig! :D Jag är så smart, så smart...
Nu ska jag finslipa färdigt på bilden jag la upp igår :)
Ciao!


Kommentera här: