You and I were never right


Hejsan
Okej, ni vet inlägget där jag gratulerade bloggen min och gav den en ny titel? Well, ni vet ju också att jag ibland säger saker och så har det motsatt effekt. Jag sa att min blogg skulle bli en fotoblogg nästan helt. Meeeeeen ända sedan det inlägget har jag verkligen kännt för att skriva en massa haha. Så. Ja. Vi går tillbaka till det förra, vad det än var. Med vi menar jag mig och bloggen tror jag. Hm. Babbel. Okej.
Morgonen spenderades i kyrkan på barnmötet, sjöng på både lilla och stora söndax idag. Känner att det är väldigt tomt nu detta år utan Viviane! Blir ensam på de understämmor jag sjunger på vissa låtar, men det är bara köra på! 
Näst på dagordningen är mat och sen vila tills fotbollsträningen ikväll! Japp, lilla jag har börjat spela fotboll haha, i ett korpenlag! Det är härligt att vara igång lite i veckorna, springa (läs gå/jogga) är ju bara för tråkigt...
Hoppas ni haft en bra helg och jag önskar er en fortsatt bra söndag!
Ciao!


Kommentera här: