You're always there


Jag tycker inte om att skriva om gårdagar har jag kommit fram till haha. Men ja. Hm. Nä, detta var inget bra sätt att starta ett inlägg på! Det var ju så här att jag var med i Katte Talent Show och ja, det gick bra andra gången jag gick upp på scen i alla fall. När jag skulle upp först satt jag och började plonka på gitarren men på helt fel melodi. Fick totalt hjärnsläpp. Har seriöst aldrig vart så tom i skallen någonsin. Läskig känsla haha, väldigt läskig. Men nu har man vart med om det också haha! Fick support av publiken i alla fall! Och en gång under låten såg jag någon främling som log - om det var till mig vet jag inte, ifall det var det vill jag tacka den människan innerligt, det gjorde min kväll en gnutta bättre.
Det var min gårdagskväll det! Denna kväll gick jag ut på en liten promenad som resulterade i en helt ny låt - lycka! Får ta och spela in den snarast möjligt, just wanna get it out there! Peppad flicka här, japps!
Tills vidare - ha det bra!


Kommentera här: