No one can control me


Hejsan!
Mitt internet är inte på min sida... anyhow.
Jag har märkt att jag börjar bli seg på att skriva-skriva på bloggen. Tycker det är roligare att lägga upp bilder och ha mindre text. Vad tycker ni?
Idag på tyskan hade vi en liten tävling som ledde till att jag vann en biobiljett. Inte helt fel! Slutade med att jag drog med Tilda och Lisa till filmstaden, de skulle se Älska mig igen, och då jag redan sett den valde jag att gå ensam på en film istället! Var först helt ensam i salongen då det var den tidiga visningen halv fyra, men sen kom fyra personer till sammanlagt. Men det var mysigt att ha den nästan för sig själv! Såg på 21 Jump Street, den var helt okej faktiskt! Väldigt rolig at times haha, den var väldigt random också :P Glad att jag inte la mina egna pengar på den dock xD Jag kommer definitivt gå på en film själv nån gång mer i framtiden!
Nu ska jag nog läsa lite innan jag sover.
Ciao!


Kommentera här: