Sista dagen innan lovet-ish


Händelserik dag har det vart idag!
Efter en helt okej skoldag, eller mer än okej, ingenting konstigt, var hyffsat pigg så det var gräjt :D Och blev lite galen efter lunchen, var så sugen på mjölk (tydligen kan man vara allergisk mot vatten förresten) och så gick Gabbi och Yasna förbi och hade köpt mjölk. Jag fick världens cravings asså, hjälp, jag skrämde nästan mig själv xD
Efter dagens lektioner kommit till ett slut skulle jag åka till Deichmann i Gottsunda Centrum och kolla på skor. Provade de svarta skorna jag la upp på en bild igår, men de mötte inte mina förväntingar. Sen så såg jag de som var uppe bredvid de svarta skorna på bilden i butiken och hoppade av glädje. Typ halv ordagrant. Hittade nämligen de skorna på den tyska hemsidan och inte på den svenska, men när jag såg de i butiken ååååååååh. Så jag är nu en glad ägare till de :D Kommer antagligen lägga upp bilder på den senare!
Så ja, en väldigt nöjd tjej här minst sagt!
Och så är det lov nu också - wiho!
Ciao!


Kommentera här: