My english grammar at its best


Ville skriva en rubrik. Men min trötta hjärna ville inte. Så ja, kom fram till att min engelska grammatik är på sin topp. Eller icke. I min engelskauppgift funkar den ganska bra dock!
Nu däckar jag vilken sekund som helst - vill inte vakna på köksbordet, så ska nog ta och dra mig uppåt och till sängen. Åh vad skönt det ska bli att sova. Synd att man måste upp innan sju. Men det är sista dagen innan lovet. Underbart, så underbart.
(Som ni kanske märker är jag antingen en dålig bloggare eller så lägger jag upp massa inlägg hela tiden. Man kanske kan gissa vilket stadium jag går igenom nu. Jag verkar aldrig kunna hitta ett mellanting. Det är weird. Eller vad vet jag egentligen. Jag vill dessutom inte veta hur många gånger jag tryckt på backspace knappen i detta inlägg. Min svenska verkar även ta stryk när jag är trött som en... sten?)
GODNATT




Kommentera här: