Skola och såkallad studio


Ja. Tre dagar sen var det man uppdaterade här. Japp. Haha, men ni har inte missat nåt, det lovar jag! Have been busy om man säger så i alla fall.
Vid tio igårkväll kände jag för att spela inte lite. Så det gjorde jag. Har även suttit och pysslat lite med låten idag med, gör som endel vet en cover på Loreens "My heart is refusing me". Pappsen hjälpte mig även att ta det ett steg längre, med lite sånna där fina saker som man kan göra xD Det är lite mer satsigt nu om man säger så, än ifall jag skulle fixa. Får ta och be honom lära mig när jag gör nästa låt, så att jag kan sitta och trixa lite själv!
Nu ska jag fixa iordning en snabb liten video, eller ja, ta nån bild och ha som bakgrund till text som jag haft i mina förra. Det är nu som jag önskar att jag inte var den fotograferande kompisen, utan en person med en fotande kompis. Men men, vill försöka få upp den nu, så får ta och komma på nå själv! Ha en bra... natt! Haha, kram på er som fortfarande läser min blogg! Ber om ursäkt för att uppdateringen är så crappy!


Kommentera här: