Skola, domkyrka och Härskarringen


Skooooolan alltså, har tre stora grejer som ska in nästa vecka, ischlu! Längtar till jullovet! Igår var jag för en gångs skull ganska pigg på lektionerna och hängde med haha, rektorn var på besök på tyskan för att se hur bra vi, den sista DK klassen, var på tyska, var väl intressant! Vi hade bewerbungsgespräche, alltså typ anställningsintervjuer, med varandra, var ganska kul faktiskt :D
Efter skolan träffade jag Tim i några timmar, var kul det! Vi gick upp för en ganska brant sida av slottsbacken upp till slottet där de hade nån utställning om våld och Dag Hammarsköljd och lite annat! Sen gick vi till Carolina och därefter Domkyrkan, när vi var i där var det nån som höll på att flytta på stolar mitt i kyrkan och det lät lite läskigt först när man inte fattade vad det var haha! Sen blev det en snabbfika på Linné innan vi skiljdes åt.
Mötte sen upp Jonas för att åka och kolla på Sagan Om Ringen med David och Jens! Aldrig vart med om att folk pratat så mycket under filmer xD Roligt folk i alla fall!
Jag måste ut och fota, vill lägga upp bilder! Ska till julmarknaden i Storvreta idag med Lukas, Debora och Robin, så ska nog ta med mig kameran då iaf! Planen för dagen är även julmys och bak om jag förstått allt rätt, ska bli riktigt kul!
Hoppas ni har en bra lördag, vila upp er ordentligt, det kommer inte jag göra dock haha! Kram på er!


Kommentera här: