I wouldn't be anything without you


Goddag!
Jag är så trött hahaha. Hade webbdesign, religion och filosofi innan lunch, två djupa lektioner på rad... ja, det ska nog bli bra tillslut xD Men nu känns det som att vi äntligen kommer igång med skolan på riktigt, är väldigt skönt. Men jag kan fortfarande inte fatta att jag åker till Schweiz på lördag. Siiiiiick! Min hjärna kommer nog inte fatta det förrän vi kommer till terminalen haha! Min hjärna kan även inte riktigt graspa skolan förrän vi kommit hem från den resan. Det är liksom en milstolpe detta skolår känns det som haha. Man har liksom sett fram mot den sedan oktober och snaaaart sker den! 
Nu ska jag äta vitlöksbaguette, omnomnomnom, sen kanske titta på nån film eller nåt. Blir att lägga sig tidigt ikväll iaf haha! Hoppas ni har det bra :)
Ciao!


Kommentera här: