Våren på återgång


Idag kände jag för första gången att våren är påväg tillbaka - kunde vara ute utan jacka utan att frysa ihjäl haha. Hoppas bara det fortsätter så!
Efter att ha slutat tidigt filmade jag med två klasskompisar till en film vi gör till naturkunskapen. Efter det åt jag lunch och sen satte jag mig och räknade matte, med hjälp av Ting. Spenderade mer än en timme för att försöka komma underfund med ett tal hahah, försökte massa och inget blev rätt. Slutade med att jag fick lite hjälp av Carro och sen löste jag och Ting resten xD Kommit fram till att jag är lite putt på min mattelärare för att han inte lärt ut pq-formeln i sin helhet, utan bytt namn, kallat det kokbok, som inte är fullt så komplicerad. Men nu kan jag iaf hela formeln och kan tuffa vidare i mina förberedelser inför nationella om en månad :) Är faktiskt ganska taggad och ska försöka få bra resultat :)
Nu ska jag fortsätta titta på Real Madrid - Bayern München, det är väldigt spännande :D
Ciao!


Kommentera här: