Rubrik, vad är det?


Alltså snacka om noll inspiration till bra rubriker. Under en period förut tänkte jag när jag skrev rubriker att jag skulle skriva nåt fint eller bra eller något i den stilen. Och nu så bara... nej, haha. Brukar oftast bli en mening ur en låt jag precis lyssnat på, men ibland passar inte det inlägget man ska göra. Och jag hade inte alls tänkt göra ett helt inlägg utav detta, utan skulle bara lägga in några bilder. Det jobbiga blir ju då när jag ska bestämma vilken kategori ett inlägg ska ha om jag har både "mycket" text och många bilder. Det blir fel om jag lägger den under bilder, för det är ju bara... bilder som ska vara där. En mening är okej. Såhär många. Nja. Men då kommer ju det jobbiga att jag måste komma på en ny rubrik till bildinlägget som jag kommer göra inom en väldigt snar framtid.
Nu ska jag sluta flamsa och göra ett till inlägg med bilder.


Kommentera här: