Josefine


Efter en härlig cellgrupp skulle jag ta bussen hem från stan. Väl på bussen åker jag förbi ett övergångsställe och ser Josefine, som precis missade bussen. Så, jag bestämde mig för att gå av och gå tillbaka till centralen för att åka med henne på nästa buss. Oj vad vi skrattade på bussen hahaha, så sjukt underbart! Du är bäst gumman!
Nu ska jag ta och sova, imorn blir det upp hyffsat tidigt. Det kommer några som ska kolla på vårt kök och ett utav badrummen - det är renovering som gäller inom en snar framtid! Mamma ville jag skulle vara med och lyssna på vad de säger, eller ja, nåt sånt. Sen vid tolv ska jag möta upp Yasna, och sen ska vi till en lägenhet och spela in lite granna på en cover vi ska göra! Och seeen på eftermiddagen ska jag träffa Rebecca som är i Uppsala for a school assignment, ska bli roligt!
Godnatt på er!

<3

josefine

hahah så kul vi hade ! :) du är bäst med <3

förresten mina tummar är fortfarande röda.. haha ^^


2012-04-03 kl 09:19:59

Kommentera här: