Renegade


Igår streamade Mtv.com en live konsert från Terminal 5 i NYC, för att fira Fueleld By Ramen's 15 års jubileum. Först var det fyra line-up band som alla byggde upp till the big happening of the evening - Paramore! Dock så började konserten vid halv ett, och vid halv två sov jag en timme, men sen när jag kollade på datorn igen var det fortfarande ett line-up band kvar, så det var inte värt att fortsätta vara vaken.

Och det första jag gjorde nu på morgonen var såklart att kolla Mtv och Paramore's hemsida för att se om de hade spelat en ny låt, som de började snacka om för några dagar sen - Renegade! Och de HADE spelat den, men även om jag hade suttit kvar och kollat på hela konserten hade jag ändå inte fått höra den, för Mtv slutade sända under de tre sista låtarna. Det tycker jag är sjukt dåligt av de. Jag är bara glad att jag inte satt och väntade och väntade på att de skulle spela den, för att sedan bli avbruten av att Mtv inte vill visa mer.

Men jag har i alla fall hört låten nu, minus en halv minut in the middle of everything, och det låter mycket lovande :D Hayley sa att de skulle lägga ut låten på hemsidan de närmsta dagarna, så gissa vem som kommer kolla in på deras hemsida varje morgon och kväll?

Här är videorna iaf, med låten!




Kommentera här: