Jag vill se det du ser i mig


Godkväll
Jag har träningsvärk xD Dansade från klockan halv ett till klockan fyra i förmiddags :P Vi har gått igenom hela första delen av dansen som vi ska dansa på Youth-konferensen som är på lovet! Känner att jag faktiskt har koll på koreografin, så ser fram emot att öva. Och öva lite till. Och lite mer xD Har en extra lång träning nu på tisdag med, ska bli kul! Inser nu att jag saknat att dansa, gjorde ju det ett halvår för... två år sedan? Tre år sedan? Kommer inte ihåg xD Jag och tidsuppfattning på längre tid är inte så bra vänner... Men åh vad roligt det är att dansa, och att hålla igång lite, dans är ju liksom ganska mycket mer kul än vad springa är x]
Efter dansen drog jag hem till Johanna, lite spontant sådära! Saknat min lilla anka, och inte lite heller! Du är underbar darling :)
Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan sussa
Godnatt!


Kommentera här: