Arrr matey


Denna vecka har vi "Spirit Week" i skolan. Detta går ut på att vi olika dagar har olika teman - dagens var pirat! Kom på imorse att jag kunde ha en skjorta och sedan min slipskorsett över, så det
blev så :D Har ingen bild dock xD
På fredag har vi Halloween/Valfritt, och jag ska försöka vara Hjärter Dam ur Alice I Underlandet, den karaktär som Helena Bonham Carter spelar i den nyaste filmatiseringen - om inte klädseln kommer stämma kommer jag sminka mig som henne och hoppas att det kanske framgår lite vem jag är hahah xD Lite svårt att krympa min kropp dock, men så satsigt ska det ju tack och lov inte vara.
Nu ska jag ta och för första kvällen på vad som känns jätte länge bara ta det lugnt och inte plugga - har en underbar kväll framför mig helt enkelt, och med sovmorgon imorgon känns allt så mycket mer awesome! Ska dessutom promenixa med Tilda till skolan, trevligt trevligt!
Ciao!

Liten dödskalle till pirattemats ära!

Somehow I found a way to get lost in you

TILDA

Mycket trevligt :D:D:D <3 <3


2011-10-26 kl 21:37:33
http://tildamagnusson.devote.se


Kommentera här: