Alltså


Förlåt för att jag gått upp i rök i två dagar xD Jag har inte vart hemma förrän nu, eller ja, hemma som i sitta-vid-datorn-hemma.
I lördags var det ju dans hela förmiddagen, sen träffade jag Josefine när jag skulle hem med bussen. Slutade med att vi hade en liten sleepover och hade det roligt, som alltid :) Sen hade jag sång på barnmötet igår, sen strosade jag runt på stan, införskaffade mig en svart t-shirt till dansen och var även inne på Kappahl och testade en svart klänning/tunika. Och precis när jag fått på mig den i omklädningsrummet och tänker "Jag vet inte om jag tycker om den" börjar en Paramorelåt spelas - så det var meant to be - tunikan skulle med mig hem xD Kalla mig töntig, but it was definitely a sign xd
Nu ska jag fixa nåt att äta sen ska jag kika lite på film och bara chilla :)
Ciao!


Kommentera här: