Oavsett vad du gör kommer jag finnas kvar


Godkväll
Har haft en mysig första advent, trots att jag knappt har någon julkänsla x] Men kvällen bjöd även på snö, så den kommer väl komma smygande snart hoppas jag! Får nog ta och julpynta rummet lite de närmsta dagarna :)
Jag är fortfarande sjuk och de två senaste dagarna har jag bara suttit på min säng med datorn i famnen och försökt kurera mig. Igår natt kunde jag dock inte sova, var torr i halsen och hostade hela tiden. När huset är tyst märker man hur mycket det man gör låter xD Gick upp vid tre tiden och gjorde en kopp te för att försöka göra någonting åt att jag hostade stup i kvarten, och när vattnet höll på att kokas upp lät det så himla högt, hahah. Inget man tänker på i vardagsruset liksom.
Nu ska jag nog snart ta och knyta mig, är helt färdig! Hoppas ni får en bra måndag och fortsatt bra vecka :)
Ciao



Kommentera här: