Klockan är tidigt


Första gången på länge som klockan är halv sex och jag befinner mig hemma xD Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, är så sjukt trött, urs, jag orkar verkligen inte vara sjuk. Oh well, det är väl bara göra det bästa av det. Kanske ska ta och rita lite i photoshop, om jag får nån inspiration. Eller så läser jag bara en bok. Eller så går jag bara och lägger mig. Vi får se.
Förlåt för tråkiga inlägg utan bilder och saker, men a.
Ciao

Stefan Lindholm

Du får väl krya på dig. Ibland så är det bara sängen som gäller, och då får man lyssna på vad kroppen har att säga, även om det är tråkigt.

Det är gräsligt tråkigt väder här i Lidköping, så jag skulle inte ha något emot att dra något över huvudet och vakna upp till en gnistrande skön vinterdag.

Kram


2011-11-25 kl 12:41:27
http://stefanlindholm.se


Kommentera här: