Jag var kommendör och chef


Satt med Valeria i fysikens grupprum och pluggade efter skolan, kändes verkligen som att jag var placerad på helt fel ställe xD Särskilt när en lärare kom in dit och jag frågade om han visste om rummet skulle användas under öppet hus. Han svarade med ett skämt, eller ja, jag förstod att det var ett skämt när han hade gått. Naturskämt. Tror jag xD Hahah.

Och juste, jag glömde nästan. Hade en nära döden upplevelse idag. Eller okej, inte direkt, men jag och Tilda var supernära att bli påflugna av en kaja XD Det var skiiitläskigt...

Har geografiprov om demografi på torsdag, inte så peppad på det x] Men det kommer nog gå bra :)

Jag har nu tagit en paus från dansteamet fram till jul, är trist, men har känt att det blivit en sak för mycket. Får se hur jag gör efter jul, om jag fortsätter eller inte!

Någonting som är himmleskt gott är äggröra med bacon, ost och creme fraiche, åh så gott det är! Absolut någonting jag kan rekommendera som är snabbt, gott och mättande på samma gång :D
Nu sitter jag och dricker mitt te från imorse, fyllde en termos men glömde den även fast jag ställde fram den xD Och min termos är ju så awesome att den hållt teet varmt ända tills nu, wonderful.

Nu ska jag plugga vidare inför geografin - ni får ha en bra kväll!
Ciao

... nu inser jag hur långt hår jag hade förut egentligen. Käre värld.
Borde man kanske behållt det trots allt...?


Kommentera här: