I'm falling for you now


Sitter och lyssnar på Foo Fighters och har precis målat mina naglar. En helt okej kväll! Och tror jag aldrig riktigt kommer fatta att jag sett Foo Fighters live, och stått tre meter från scenen. Åh, vad jag saknar denna sommar. Saknar konserten, saknar den sömnlösa natten efteråt och flyget till Island förmiddagen därpå. Saknar Island. Saknar Göteborg, saknar Mathilda tusen gånger mer. Saknar Europakonferensen. Saknar sommaren.

Men snart är det jul. Mindre än en månad kvar. Då ska man inte tänka på sommaren. Fast det som är läskigt när man tänker på sommaren är ju att den började för fem månader sedan och slutade för tre månader sedan. För fyra månader sedan var jag på Island. Käre tid. Saknar, saknar, saknar.

Ska nog julpynta imorgon och försöka få lite julkänsla - får se hur det går.
Godnatt!


Kommentera här: