Godkvällerish


Har haft en bra dag, även fast jag kände det som att jag såg ut som en sjuk zombie xD Hahahah. Dagens naturkunskapslektion gick åt till att bygga "fåglar" med hjälp av sugrör och papperremsor, och så skulle man då kasta dessa, och den som kom längst skulle man göra två "avkommor" till med andra egenskaper. I sin tur skulle vi kasta dessa och få fram den bästa. Sen körde vi då en tävling mellan de sex grupperna vi var i klassen. Vi körde tre heat, min grupp kom 2:a, 3:a och sen 1:a i det sista heatet. Seriös lektion? Ohja!
Sen gjorde vi lite drama på tyskan, tittade på slutet på Romeo och Julia på engelskan och "slapp" fotografiska bild lektionen. Så satt med Erika och snackade och försökte plugga xD Joinades senare av Samuel och Valeria. När vi skulle dra oss från skolan kom även Ting och Daniel, och vi hade en kul bussresa och promenix till stationen. Tror att jag skulle vart störd på oss om jag suttit tyst i ett hörn av bussen, vi var ganska högljudda xD Men lite flummigt måste man ju få ha det ibland, med hostningar lite stup i kvarten.
Kvällen avslutades hemma hos Lindy med underbara människor!
Nu ska jag dricka te och sova, kommer vara hemma från skolan imorgon, ska försöka bli frisk x]
Ha det! Ciao


Kommentera här: