För stunden och förevigt


Godmorgon!
Jag tänker en hel del över min blogg och vad jag ska göra med den, eller inte göra med den. Har gjort en fotoblogg, och vi får se ifall jag börjar använda den flitigt eller inte ^^ Kommer inte ge ut adressen till den förrän jag vet att jag använder den, annars blir det bara fail xD Men kanske om en vecka eller två, eller mer, vad vet jag. I så fall kommer jag nog fortsätta skriva mitt vardagsliv mer här, och kanske lägga upp musiktips och recensioner (jag ska bli bättre på det sistnämnda, haha) och ja... vi får se vad som händer :)
Jag har sett att det är en hel del inne och kikar på min blogg - feedback skulle inte sitta heeelt fel, you know :) Så säg gärna till ifall du skulle ha en åsikt om någonting!
Jag funderar även på att hitta en lista, med liksom någonting man säger om sig själv varje dag, under december månad, men vi får se om jag hittar någon, har försökt förut och det var svårare än jag trodde xD
Men ni får ha en superbra fredag!
Ciao


Kommentera här: