I'm losing you


Hej alla läsare! (Ni som nu är kvar, har förlorat endel har jag märkt...)
Jag får ursäkta att mitt liv inte är intressantare än läxor... Men på fredag, då är jag fri! Då är allt, och då menar jag verkligen allt klart! Tror jag i alla fall, hahah. Det är inga stora saker kvar då, eftersom jag inte kommer ihåg de xD Haha.
Nu är klockan 9.25 och jag har sovit 7 timmar, vilket kanske inte är så bra, och sen kunde jag inte somna om efter att ha vaknat för en halvtimme sedan x] Men jag känner mig ganska pigg och ska börja plugga på direkten, då familjen min inte är hemma - gyllene tillfälle för massor med andra saker, men plugg blir det!
Och nu har jag en maskin utanför mitt fönster som låter som en blandning mellan en plågad anka och en catfight... underbart ;)
Ciao!



Kommentera här: