I sure hope you have survived!


Jag ursäktar att jag inte uppdaterar xD Jag har bara... vart så sjukt trött ^^

Men nu är jag gryyyyyyymt glad! Gick in på Ticnet för att boka biljetter till Foo Fighters i sommar - och vad ser jag om än inte att ståplatserna är slut! Fick panik, men ja, som ni kanske kan förstå, hittade jag en annan hemsida som hade sånna kvar, räddaren i nöden! Så ja, nu ska jag gå på Foo Fighters den 22:a juni, AWESOME! Och JA jag gillar utropstecken! xD Haha.

Denna vecka har vart superb. Eller ja, den är ju inte slut än och ja jag har vart helt slut, men ja. Med denna vecka räknar jag även med lördag och söndag. Har vart hemma hos Yasna fyra dagar i rad, och imorgon ska bli den femte xD Får ta och våldgästa henne två dagar till efter det så blir det en vecka xD Haha, kul är det, mhm :D

Btw, var på en konsert idag i det finfina konserthuset, det var Lundellska Skolans elever, och hjälpes vad duktiga de var! Riktigt riktigt tight och bra.

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon. Ha det bra!
Ciao


My hair is... hm... brown...?


Kommentera här: