I know just what you wanted


Godmorgon

Hade en bra gårdag och fick mycket gjort i skolan, skönt. Projekten som jag höll på med var Schweizisk och Österrikisk musik till tyskan och Australien på engelskan. Nästan klar med Schweiziska delen, ska bara skriva lite om 90-talets musik och nutida, så är det klart! Alexandra skriver lite om Österrike, sen ska vi även fixa en powerpoint osv. Men vi har kommit en rba bit påväg :) Och på engelskan skrev jag nästan en hel sida om Australiens historia x] Det jobbiga är att allt som vi ska ta fram ska sammanlagt bli max två sidor, så vi får se hur det går xD En annan sak som var jobbig, när jag höll på att jobba med tyskan hade jag engelska i huvudet hela tiden, pga att all fakta jag hade var på engelska, men det blev lite komplicerat, men det gick :P

Sen på kvällen blev det möte - så glad att jag gick dit. Gud är så god.

Planen för todaaaay är Eurovision med Lisa, Tilda och Sofia! Kommer bli asum, håller tummarna hårt för Sverige! Och så kommer det ätas chips i määäängder, mohaha.

Nu ska jag fixa ihop en video, eller kanske två, har nämligen två nya covers på gång.
Ciao


Kommentera här: