And if we're all for someone


Jaaaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva to be honest xD
Ni kanske har fått nog av att höra detta men - jag har aldrig vart så trött som idag, inte på länge i alla fall. Tack och lov har vi som läser tyska lyckats prata till oss att vi kan jobba hemma, så jag behöver inte gå till skolan imorgon, och jag inte uttrycka min glädje xD Jag skulle ärligt inte orkat med att gå upp imorogn, då jag även ska vara barnvakt på kvällen, så ja, jag är trött men glad!
Nu för att peppa er, eller ja, make you laugh, lägger jag upp en underbar video här under :)
Ciao


Jonathan

saknar att läsa att dagliga sara inlägg faktiskt, men man förstår ju att det e fullt upp med skola, inte så långt kvar ju! :D använd helgen med att ta det lugnt och koppla av vetja :)


2011-05-06 kl 00:47:55
http://noyart.se


Kommentera här: