Tänk inte på gårdagens besvär - var glad idag


Godmorgon alla pigga och glada människor? Jag hoppas i alla fall att ni tillhör den kategorin ;) Fast det kanske är att begöra för mycket? xD Joo, klockan 7 på morgonen är man väl inte direkt jätte pigg, men glad kan man vara ändå, det är jag :D
Anyways, jag hade väl inget speciellt att skriva egentligen förutom - URS för minusgrader! Det är hemskt att vakna upp till. Igår var det typ fem minus, och det är väl okej, men tolv minus är lite väl tycker jag... Fast jag kommer fortsätta göra en tyst protest mot vintern genom att använda min skinnjacka och mina fejkconverse (som i helgen kommer uppgraderas till hundra procentigt äkta).
Nu ska jag inte leda er genom mera boresome words, utan jag slutar här.
Ciao!

Ida

Ja det är helt okej :)


2011-03-17 kl 18:50:33
http://cuupid.blogg.se/


Kommentera här: