Svar på tal


Svar på Jonathans kommentar (om mitt 600:e inlägg): "Du skulle ha sparat tills senare när du väl hade något att skriva om :D"
Jo. Jag tänkte på det. Men sen kom jag på att om jag inte kom på något skulle hela min blogg stanna av. För det mesta brukar jag bara skriva vad som faller mig in i just den sekunden ^^ Om jag skulle komma på något "vettigt" att skriva om skulle jag gå runt och grubbla i en hel dag på vad jag skulle skriva som är annorlunda än allt annat jag skriver xD Jag kanske kommer på något fyndigt till mitt 1000:e inlägg eller nåt, haha :D
Svar på Jonathans kommentar (om mitt 600:e inlägg): "Du skulle ha sparat tills senare när du väl hade något att skriva om :D"
~
Jo. Jag tänkte på det. Men sen kom jag på att om jag inte kom på något skulle hela min blogg stanna av. För det mesta brukar jag bara skriva vad som faller mig in i just den sekunden ^^ Om jag skulle komma på något "vettigt" att skriva om skulle jag gå runt och grubbla i en hel dag på vad jag skulle skriva som är annorlunda än allt annat jag skriver xD Jag kanske kommer på något fyndigt till mitt 1000:e inlägg eller nåt, haha :D

Jonathan

haha jo du har rätt, skulle inte alls kännas som annars. Ska bli spännande att läsa ditt 1000 inlägg, cant wait :D


2011-03-21 kl 03:56:48

Kommentera här: