Melodifestivalen


Det har slagit mig att jag tycker om vissa låtar som har vart med i Melodifestivalen genom åren, jag är dock ingen Mello fantast. Men jag tänkte att jag ändå skulle lägga upp de låtar jag har tyckt om, och well, enjoy xD
Jag kommer börja med några av Sveriges bidrag.

Min första älsklingslåt i Melodifestivalen: Afrodite - Never Let It Go


Shirley Clamp - Min Kärlek


Carola - Evighet


Sandra Dahlberg - Tar Det Jag Vill Ha


Sonja Aldén - För Att Du Finns


Sanna Nielsen - Empty Room


Amy Diamond - It's My Life


Sarah Dawn Finer - Moving On


Årets favoriter:
Loreen - My Heart Is Refusing Me


Linda Pritchard - Alive


Melody Club - The Hunter


Hade tänkt lägga upp några internationella också, men det får bli i ett annat inlägg.
Nu säger jag godnatt!


Kommentera här: