... give my life away


Christian Walz - Like Suicide<3
Halli Hallå
För första gången på tre dagar känner jag för att blogga! Betyder dock inte att jag är back on track än, men vi får se ;)
Har precis kommit hem från pjäsen "Låt den rätte komma in" baserad på filmen/boken med samma namn. Den var jätte bra och skådespelarna var verkligen jääätte duktiga! Stark rekommendation. Och jag delade Tildas tankar om man ens kan bli skrämd när man ser på teater - det kan man definitivt bli! xD
Innan dess gick jag på stan med Tilda - skojakt var på listan. Testade x antal skor innan jag fann de bästa, ett par låga marinblå converse. Innan jag hittade de ville jag ha ett par vinröda converse, men på grund av att det var en höstfärg fanns de bara i storlek 4 och 7 (urplockat, antagligen, så snygga som de var haha) och jag behöver minst 5 i storlek. Lite sur blev man väl, men gillar de jag köpte minst lika mycket :D
Nu ska jag ta nåt att äta innan jag stressläser igenom historialäxan, ni får ha det bra kära vänner!
Ciao

Jonathan

Ibland hör man låtar och så popar visa personer upp i ens huvud, vad jag har förstått så är du ledsen över att något har hänt. Hoppas du inte känner dig ensam, finns nog någon nära att prata med, jag finns också där, men vi känner varandra inte så skulle väl bara vara konstigt på något sätt.



http://open.spotify.com/track/06KmhxYvvIbwv0mGL1LP2u



annars jätte bra artist. :)


2011-03-29 kl 23:09:52
http://noyart.se


Kommentera här: