Thinking of you


Jag tror att jag inte sov så gott inatt xD Vaknade två gånger och skulle sätta på mobilen - vet ni vad jag gör? Jag misstar mina händer för en mobil... Jag menar verkligen, jag kisade på mina fingrar och försökte sätta på "mobilen" genom att trycka på låsknappen på toppen av mobilen - men i detta fall, toppen av mitt ringfinger xD Och jag förstod inte varför den inte sattes på. Alltså det är svårt att förklara, men hjälp vad jag måste vart trött... eller så var jag inne i någon dröm och trodde att jag hade den i handen xD Men jag kommer ihåg att jag låg och tänkte "Varför vill inte mobilen sätta på sig...?" Kära värld, haha. Nu när jag väl tänker efter somnade jag ju med mobilen i handen... höll på att spela ett spel, så ja, min hand-mobil-förvirring kanske berodde på det.

Okej, nu ska jag inte tråka ut er med ett helt inlägg om min... trötta hjärna. Fast det har jag kanske redan gjort? Hm. Aja. I förmiddags fortsatte jag spela in lite på den cover jag håller på att jobba med, jag "jammade" också lite med... mig själv, bara stod och sjöng nåt och sen när inspirationen slutade, slutade jag spela in helt enkelt.

Nu ska jag försöka mig på att mixa låten, får se vad som händer.
Ciao!

Jonathan

HAHAHAHA naaw gulligt! :D glöm inte att visa fler covers här i bloggen :)


2011-06-01 kl 21:09:16
http://noyart.se


Kommentera här: