Nothing is what it's meant to be


Godmorgon fina värld
För första gången på jag-vet-inte-hur-länge vaknar jag och fryser! Eller rättare sagt, mitt rum är för en gångs skull lika kallt som resten av huset... ovanligt, mhm! Fast det kanske till och med är kallare, mitt rum tycker om att vara... udda från resten av rummen. Nej, jag tror inte att mitt rum lever och jag har inte namngett det. Eller. Blåa blomman är ju fint, fast det är ju två ord. För och efternamn blir ju lite väl mycket. Eller? Nej nu vet jag! Vi måste ju ha med Martinsson på ett hörn så det får bli... Blåblommis Martinsson! Ha, det låter väl bra?

Ehm... ja. Välkommern in i min hjärna när den är trött och tänker för mkt, eller bara försöker vara rolig men vet att den inte lyckas så den måste späda ut det så att den kanske är rolig på något ställe och försöker orsaka nåt litet fniss men misslyckas (?)

Jag kanske ska sluta skriva nu... hm.
Vi hörs ikväll, klockan två blir det picknick inne i stan med bästa människorna!
Ciao

Min webkamera vill prompt att mitt hår ska se brunt ut - vilket det inte är! Dagens teknik alltså, gillar inte rödtottar. Och där slänger jag händerna bakom ryggen så att jag inte kan skriva mer gojja... NU


Kommentera här: