In the studio


När jag vaknade imorse satte jag på musik från filmen Remember Me och blev superduper inspirerad. Så jag satte mig käpprakt upp i sängen, grabbade tag i penna och papper och började skriva. Nu sitter jag här och kollar upp på mitt notställ som står bakom mickstativet och ser blyertskladd som bildar meningar som har bildat en låt. Jag hade melodi och text fixat på en timme, det har aldrig gått så fort förut xD Så hela förmiddagen har jag spelat in :D Även vart kreativ när det gäller gitarr, kom på en egen melodi och grejer! Pappa hjälpte även mig med att göra så att det blev ännu bättre än när jag själv suttit och försökt lista ut nåt, super nöjd är vad jag är! Nu är det bara typ mixning kvar, fast måste fixa gitarr till hela låten först och kanske spela in sången igen, så att den sitter riiktigt bra!
Glad tjej här haha :D

mirjams

NIce hörru ! önska jag också hade någon form av studio att spela in i haah :D


2011-06-06 kl 22:42:49
http://mirreess.blogg.se/


Kommentera här: