Hear you me, my friend


Hej folk!
Min säng är belamrad med en stor resväska, massa kläder, böcker och annat smått och gott. Smått och gott inkluderar en utskriven e-biljett till mitt flyg på torsdag kväll. Det är läskigt. Det känns inte som att jag verkligen ska åka iväg. Om två dagar vid den här tiden har jag suttit på
ett plan i fyrtio minuter.

Och imorgon är det Foo Fighters som gäller! :D Taggaaaaad!

Nu blir det nog att kolla lite på The Tribe innan man sussar gott
Ciao!

Trött men glad flicka, mhm

Linn

Hejhej Sara!



jag undrar bara om du skulle vilja hjälpa mig med min blogg?

jag är otrooooligt nöjd med designen så de är inte de jag vill ha hjälp med.. men jag skulle fixa lite saker på bloggen o då blev den lite konstig :(

me länkarna o allt det..

så de är inte lika fint längre.. :/

skulle du vilja hjälpa mig med det? jag betalar dig! <3


2011-06-22 kl 23:53:05
http://linnnh.blogg.se/


Kommentera här: