Abandonned


Har precis läst ut boken "Förlorad Ängel" av Becca Fitzpatrick, och nu vill jag bara att trean i bokserien ska komma ut xD Har dragit på mig nackont nu bara, har tydligen suttit i nån konstig ställning, men när man är i böckernas värld märker man inte vissa saker ibland :P Ångrar dock nu att jag bara tog med mig en bok, skulle ta med mig Harry Potter och dödsrelikerna så att jag skulle refresha minnet av vad som kommer hända, sista filmen har ju premiär snart :o Det är lite läskigt att ett världsfenomen kommer bara... ta slut. Well well, sen hade jag även tänkt tagit med mig en tysk bok för att hålla tyskan vid liv nu över lovet, men det blev inget med det :P
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, hade ju hört nåt om Reykjavik nu i eftermiddag, men vet inte hur det blir med det. Kanske ska ta och ta mig en liten tupplur... finns inget kul på datorn och orkar ändå inte sitta här mer xD Tror jag i alla fall... Hahah xD
Ciao!



Kommentera här: