Make some noise


Sitter här och har ont i armarna xD Var ute och lekte med Dagny och Vaka nyss, och bar Dagny hela vägen hem från lekplatsen xD Märkte dock bara efteråt hur stel jag var x] Fast det var första gången hon lät mig bära henne, och hon ville inte ner en enda gång, så det var lite mysigt ^^
Nu sitter jag bara och försöker röra på armarna så lite som möjligt, hahah. Musik lyssnas även på förstås. Och tumblr kollas igenom. Förresten, alla ni som har tumlbr får gärna skriva adressen till den i en kommentar! I så fall, om ni ser någon som heter KeCxEt som börjar följa er, är är det moi!
Men nu ska jag ta och dricka lite vatten och se om det finns nåt att göra som inte involverar dator!
Ciao

Har förövrigt fått denna klänning, ingenting jag skulle pröva i en affär, och den har nåt lite konstigt över sig, men jag är ju lite konstig ibland, så varför inte liksom? Gillar den på ett knasigt sätt!


Kommentera här: