Its not what I'm used to


Hejsan folket!

Datorn min har problem med att komma in på internet, men jag kom på att jag kunde ansluta till trådlösa nätverket i mobilen, clever me. Jag har redigerat bilder från i förrigår och igår, men jag kan ju inte lägga upp de, får hoppas på fungerande internet imorgon, annars lägger jag väl upp de när jag är hemma i övermorgon. Käre värld vad tiden går fort :o Tre veckor har snart gått... Saknar Sverige men kommer sakna Island när jag väl kommer hem. Det är så sjukt vackert här, ni har ju sett mina bilder, dock så är det så många gånger finare i verkligheten, verkligen. Tycker alla borde uppleva occh se Island, man ångrar sig verkligen inte ett dugg, tro mig. Men men, nu ska jag göra nåt... annat. Ni får ha det super, och vi får se om jag kan uppdatera med bilder senare!
Ciao!


Kommentera här: