I won't leave 'til we're finished here


Vaknade till en tom lägenhet och har precis röjt undan lite. Känner mig som en riktig hemmafru som plockar undan från borden, torkar de och dammsuger upp skräp från golvet med en handdammsugare (alltid velat ha en sån! xD)
Nu sitter jag och smaskar på ett polarbröd och ett glas mjölk, vilket vart min underbara frukost den senaste veckan! Mumsigt värre faktiskt :P Jag vaknade ganska tidigt idag, men orkade verkligen inte gå upp, men jag märkte att familjen gick ut vid tio, och sen somnade jag om i en timme xD Tror jag var uppe lite sent igår, i ena sekunden var jag inte trött alls, och sen PANG så höll jag på att somna xD Omegle är en väldigt rolig hemsida att vara inne på när man har tråkigt. Där får man snacka med främlingar och man får liksom ta reda på vilka de är xD Många är dock väldigt perversa typer, sånna är inte roliga att snacka med, men ibland händer det att man faktiskt hittar normala människor, och då blir det kul! Musik är ett roligt ämne att prata om, har jag kommit fram till, om man har en gemensam artist man gillar kan man prata i evigheter xD Hahahah. Men jag är bara inne där när jag har extreeeemt tråkigt x]
Nu ska jag sitta och lyssna på gullig musik, dock efter att ha inlett dagen med lite mer rockig - Biffy Clyro's "Mountains"! Den är så braaaaa.


Kommentera här: