Every step I take is another mistake to you


Imorse satte jag bara på min musikspelare och tog bort blanda, så har lyssnat igenom musik som jag inte lyssnat på på evigheter, nu lyssnas det på Linkin Park, hade nästan glömt bort hur bra de är, fy skäms på mig själv xD Har även lyssnat igenom guldklimpar från de tre soundtracken till Twilight filmerna, de har en speciell känsla i sig, de som jag väl fastnat för. Lite lugnt sådär ^^ Fireflight, Flyleaf, The Letter Black och Hey Monday har det även lyssnats på. Och varför jag skriver om detta här är en bra fråga, men jag föreställer mig att ni läsare nickar och är intresserade... eller
kanske inte. I alla fall.

Denna dag har vart väldigt lugn, men samtidigt fylld med mycket lek. Var ute med minstingen Dagny och Birta på förmiddagen, sen så underhöll jag Dagny med dans och upplyftningar nu när mamman var iväg en stund. Mina axlar värker xD Otränade jag, kan man väl ha som ursäkt. Åhh vad jag älskar barn, de är så gulliga och skiner upp för den minsta sak man gör, och blicken de får när mamma kommer i närheten, glädjen bara smittar av sig. Känner mig som en liten mamma själv XD Hahah, okej nej, inte riktigt, men jag känner mig mammig när det är småbarn i närheten, eller
hur man nu ska förklara det x]

Nu i eftermiddags var vi även en sväng till Reykjavik, vi kollade efter skor till Birta. Sen efteråt åkte vi till ett glassställe som hette "yoyo", där man först kunde välja mellan 10 olika glass sorter, bla choklad, vit choklad, caramel, strawberry cheesecake och mint. Efter det gick man vidare till "Nammibar", nammi betyder alltså godis, så där fanns det smartiez, gummibjörnar, mjuklakrits och massa andra smaker + nötter. Tredje och sista saken man kunde välja ifrån var "Ávextir", vilket var en lite nyttigare avdelning med frukt och sånna saker! Det man nu gjorde var att proppa en "skål" full med godsaker från dessa tre avdelningar, och sen beroende på hur mycket det väger i slutändan, så mycket får man betala. Underbart gott var det i alla fall! Fast en sak jag skulle ändra på om jag skulle gå dit igen, är att inte blanda föööör många smaker xD Nötter, lakrits, melonglass och chokladglass smakar lite... intressant i kombination xD Men nötter med glass är nåt jag aldrig provat, men definitivt nåt jag kommer göra igen när jag kommer hem, sååå gott!

Och nu ska jag sluta skriva innan jag får kramp i händerna mina och era ögon blir trötta ;)
Ha en fortsatt bra kväll! Eller ja, natt, blir det väl för er i sveariket. Klockan är ju kvart över elva xD Här har jag dock två timmar mer, mohahahah ;D Alltså... klockan är två timmar mindre = kan vara uppe två timmar längre. Typ. Ja. Anyways.

Hejdå!


Kommentera här: