Skola och mycket fika


Känns som att jag återanvänder rubriken - och det gör jag nästan.... bara nästan!
I dag blev det inte så jäääääätte mkt gjort x] Matten gick fort och tyskan nästan ännu fortare xD Hade dock inget att göra på tyskan, då Alexandra har alla papper hemma som vi skulle jobba med x] Så satt mest och ehm... uppdaterade... facebook? Eller rättare sagt bombaderade jag Gabriellas (som förresten kommer tillbaka till skolan imorn, YAY) logg med massa dravvel om ingenting egentligen. Det är från den... timmen, saken om brevlådan kom... till? xD Var väldigt nöjd med den korta berättelsen ;) Typ... eller nånting sånt xD
Sen blev det (som sagt) att fika två gånger - första gången med fina flickorna nedan och sen med Hanna och Ollo, har dock ingen bild därifrån, men var kul att träffa de igen!
NU ska jag lägga mig så att jag orkar upp imorgon, wish me luck!
Ciao

Älskar er<3

Kladd, Hippogriff 2.0!


Kommentera här: